Μιλώντας για τα λουλούδια τις προηγούμενες μέρες, αναφερθήκαμε και στα έντομα που τρέφονται απ' αυτά και ταυτόχρονα βοηθούν στο πολλαπλασιασμό τους. Το ενδιαφέρον των παιδιών είναι μεγάλο.
Μιλήσαμε για τα μέρη του σώματος των εντόμων και τα κοινά τους χαρακτηριστικά (κεφάλι, θώρακας, κοιλιά, 6 πόδια, κεραίες κ.α.). Είδαμε σχετικές εικόνες από το διαδίκτυο..
Αντιστοιχήσαμε έντομα με το όνομά τους, εντοπίσαμε το αρχικό φώνημα και γράψαμε τις λέξεις....
Λύσαμε το σταυρόλεξο των εντόμων....
Κατανοήσαμε την έννοια του αριθμού 10, μετρήσαμε και βάλαμε σε κύκλο 10 έντομα και γράψαμε τον αριθμό...
Μιλήσαμε για τις μεταμορφώσεις (αυγό, κάμπια, χρυσαλλίδα, πεταλούδα) της πεταλούδας και κολλήσαμε τις αντίστοιχες εικόνες με τη σωστή χρονική σειρά...
Μάθαμε το αίνιγμα της πεταλούδας (όμορφη και πλουμιστή στα λουλούδια κατοικεί), γράψαμε και ζωγραφίσαμε τη λύση του....
Μιλήσαμε για την έννοια της συμμετρίας και φτιάξαμε πεταλούδες από χάρτινο πιάτο, χρησιμοποιώντας τέμπερες για να κάνουμε συμμετρικά τα φτερά τους.....
Και, φυσικά, δεν ήταν δυνατόν να μην αναφερθούμε στη θαυμαστή κοινωνία των μελισσών.
Γνωρίσαμε τα είδη των μελισσών(εργάτριες, κηφήνες, βασίλισσα) και μιλήσαμε για το ρόλο τους στην κυψέλη. Είδαμε από κοντά πραγματική κηρήθρα και γύρη και συζητήσαμε για τον τρόπο που φτιάχνει η μέλισσα το μέλι και σε τι της χρησιμεύει.Αναφερθήκαμε στην ομαδικότητα, συνεργατικότητα και άρτια οργάνωση της ζωής των μελισσών. Εντοπίσαμε το αρχικό φώνημα της λέξης μέλισσα μέσα σε ένα ποίημα για τα έντομα και γράψαμε το γράμμα Μμ...
Μιλήσαμε για τα μέρη του σώματος των εντόμων και τα κοινά τους χαρακτηριστικά (κεφάλι, θώρακας, κοιλιά, 6 πόδια, κεραίες κ.α.). Είδαμε σχετικές εικόνες από το διαδίκτυο..
Αντιστοιχήσαμε έντομα με το όνομά τους, εντοπίσαμε το αρχικό φώνημα και γράψαμε τις λέξεις....
Κατανοήσαμε την έννοια του αριθμού 10, μετρήσαμε και βάλαμε σε κύκλο 10 έντομα και γράψαμε τον αριθμό...
Μιλήσαμε για τις μεταμορφώσεις (αυγό, κάμπια, χρυσαλλίδα, πεταλούδα) της πεταλούδας και κολλήσαμε τις αντίστοιχες εικόνες με τη σωστή χρονική σειρά...
Μάθαμε το αίνιγμα της πεταλούδας (όμορφη και πλουμιστή στα λουλούδια κατοικεί), γράψαμε και ζωγραφίσαμε τη λύση του....
Μιλήσαμε για την έννοια της συμμετρίας και φτιάξαμε πεταλούδες από χάρτινο πιάτο, χρησιμοποιώντας τέμπερες για να κάνουμε συμμετρικά τα φτερά τους.....
Γνωρίσαμε τα είδη των μελισσών(εργάτριες, κηφήνες, βασίλισσα) και μιλήσαμε για το ρόλο τους στην κυψέλη. Είδαμε από κοντά πραγματική κηρήθρα και γύρη και συζητήσαμε για τον τρόπο που φτιάχνει η μέλισσα το μέλι και σε τι της χρησιμεύει.Αναφερθήκαμε στην ομαδικότητα, συνεργατικότητα και άρτια οργάνωση της ζωής των μελισσών. Εντοπίσαμε το αρχικό φώνημα της λέξης μέλισσα μέσα σε ένα ποίημα για τα έντομα και γράψαμε το γράμμα Μμ...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου